מדיניות משלוחים והחזרות

אחריות למשך 7 שנים בהתאם לדגם הנרכש.

תעודת האחריות ניתנת במעמד האספקה בביתך ע”י המובילים של OLY

  1. ידוע ללקוח כי החברה אינה מספקת שירותי הובלה והרכבה, ואיסוף הסחורה באופן עצמאי יתאפשר ממחסן החברה בלבד. באחריות הלקוח לבדוק את תקינות הסחורה טרם איסופה. נטילת הסחורה תהווה הודאה מצד הלקוח בתקינות הסחורה.
  2. על אף האמור בסעיף לעיל, מוכנה החברה להציע שירותי הובלה והרכבה באמצעות קבלנים שונים, שלא באחריותה. האחריות לעמידה בזמני האספקה המשוערים ע”י המובילים תהא באחריות הקבלנים המבצעים בלבד. כל טענה בדבר הפרה בעניין זה תעשה אל מול הקבלנים בלבד.
  3. ידוע ללקוח כי עלות ההובלה וההרכבה כלולה במחיר המוצר. במקרה בו יבחר הלקוח לקבל שירותים אלה, בהובלה למקומות ללא גישה למשאית, תתואם נקודת מפגש עם המוביל לאספקת המוצר בלבד ללא הרכבה.
  4. ייתכנו עיכובים במועד האספקה שתואם ללקוח בשל אירועים בלתי צפויים לרבות פקקים ומשך זמן ביצוע הפעולות הנדרשות בבית הלקוח. ידוע ללקוח כי הוראות חוק הטכנאי אינן חלות, ולכן לא יוכל לבוא בטענה לפיצוי בעניין זה.
  5. בהובלה רגלית (בניין ללא מעלית/מוצר שאינו נכנס במעלית) ישולם סך נוסף של 60 ₪ בגין המוצר עבור כל קומה מעל קומה שלישית.
  6. הכנסת הסחורה תתבצע דרך דלת ראשית בלבד. במידה ויידרש שירות מנוף, יושת החיוב על הלקוח.
  7. אנחנו מתחייבים ל-21 ימי עסקים, אך ברוב המקרים מחלקת האספקות שלנו תחייג אליכם כמה ימים לאחר הרכישה כדי לתאם יום ושעה לאספקת המזרן שלכם.
  8. זמני האספקה הם חמישה ימים בשבוע, ראשון עד חמישי.
  9. בהובלה לקריית שמונה, רמת הגולן, דרומה לבאר שבע ולקו הירוק ייתכן עיכוב באספקה של עד 14 ימי עסקים מעבר לזמן האספקה הנקוב ותוספת תשלום של 150 ₪.
  10. בהובלה לאזור ירושלים, לרבות העיר העתיקה בירושלים, ייתכן עיכוב באספקה של עד 14 ימי עסקים.
  11. שירות ההובלה יתבצע באמצעות חברות הובלות העובדות עם מפעילת האתר, והשירות מוענק בתחומי מדינת ישראל למעט לערבה ולאילת.
  12. אספקת המוצרים אפשרית רק כאשר המען המבוקש כלול באזור שירות ההובלות, ואין מניעה טכנית אחרת המונעת אספקת המוצרים.
  13. הרוכש מתחייב לאפשר האספקה במועדים שהוסכמו. במקרה של דחיית מועד האספקה ביוזמת הרוכש, תאוחסן ההזמנה במחסני החברה לתקופה שלא תעלה על 7 ימים. דחיית מועד האספקה מסיבות התלויות ברוכש מעבר ל-7 ימים תיחשב כהזמנה חדשה.
  14. על הרוכש חלה האחריות לבדוק אפשרות להכנסת המוצר לביתו לפי מידות המוצר.
  15. הכנסת הסחורה תתבצע דרך דלת ראשית בלבד. במקרה בו יידרש שירות מנוף, ישלם הרוכש את העלות.

בהובלה למקומות ללא גישה למשאית, תתואם נקודת מפגש עם המוביל לאספקת המוצר בלבד, ללא הרכבה.

בהובלה רגלית (בניין ללא מעלית/המוצר לא נכנס במעלית) ישולם סך נוסף של 60 ₪ עבור כל קומה מעל קומה שלישית.

איסוף הסחורה באופן עצמאי יתאפשר ממחסני החברה בלבד ובתיאום מראש. באחריות הרוכש לבדוק את תקינות הסחורה טרם איסופה. נטילת הסחורה תהווה הודאה מצד הלקוח בתקינות הסחורה.

משלוח המוצרים בשנית בשל סיבה התלויה ברוכש יחויב הרוכש בתשלום דמי הובלה נוספים בנוסף לדמי ההובלה הראשוניים.

אי עמידת מפעילת האתר במועד האספקה המבוקש מכל סיבה שהיא לא תפטור את הלקוח מחובת התשלום בגין האספקה.