מדיניות ביטולים והחזרות

מדיניות החזרות וביטולים

החזרים כספיים וביטולי עסקאות מתבצעים בהתאם לחוק להגנת הצרכן בעבור עסקאות מסוימות כפי שמצוין בחוק המלא.

“צרכן רשאי לבטל עסקת מכר מרחוק, לפני קבלת המוצר או לאחריה, בשל חרטה על עצם ביצוע העסקה.

כאשר סיבת הביטול היא חרטה בלבד, יהיה עליך לשלם לעוסק דמי ביטול בשיעור 5% משווי העסקה או 100 ש”ח לפי הנמוך מביניהם.”

בביטול עסקה עקב פגם ו/או אי התאמה ו/או אי אספקת הנכס במועד שנקבע לכך, יינתן החזר מלא.

*הנה כמה דברים שחשוב לדעת על החזרות וביטולים:

  • אפשר להחזיר מוצר בתוך 14 יום בכפוף לחוק להגנת הצרכן.
  • אזרח ותיק, עולה חדש או אדם עם מוגבלות כהגדרתם בחוק רשאים לבטל הזמנה בתוך ארבעה חודשים ממועד קבלת המוצר או קבלת מסמך המכיל את הפרטים המפורטים בסע’ 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן, לפי המאוחר מבניהם וזאת בתנאי שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
  • על מנת למנוע אי נעימות ותביעת נזקים אנו מבקשים לוודא כי המוצר לא נפגם/ התקלקל/ ניזוק.
  • הספק יבצע בדיקה למוצר לאחר חזרתו וככל ויתגלה כי המוצר נפגם החברה תהא רשאית לתבוע את נזקיה בשל פגם במוצר שהוחזר.
  • לתשומת לבך, עפ”י החוק ניתן לגבות דמי ביטול של עד 5% מעלות המוצר או 100 ש”ח – לפי הנמוך מבין שניהם.

לנו ב oly.co.il חשוב שכלל הלקוחות יהיו שבעי רצון, אם נתקלתם בבעיה אנא צרו איתנו קשר דרך הקישור יצירת קשר ואנחנו נשמח לעזור.

OLY
Logo
Call Now Button
Shopping cart