מדיניות משלוחים

1.מועדי אספקת מוצרים

אחרי ביצוע הזמנה אנו משתדלים לספק בהקדם לכן אין צורך ליצור קשר טלפוני לבירורים לגבי האספקה. אנו נדאג ליצור קשר לפני מועד האספקה.

בכל שאלה או בקשה נשמח לעמוד לשירותך בוואטסאפ או בטלפון הרשומים בעמוד צור קשר

יובהר כי חלק מהריהוט מוזמן מיצרן בחו”ל ובמקרה בו יחולו עיכובים באספקת המוצרים בשל נסיבות שלא היו ידועות בעת ההזמנה והחברה לא יכלה למנוע אותן, תינתן לחברה אפשרות לשווקם ללקוחות בתוך פרק זמן נוסף בן 21 ימי עסקים. אם הריהוט לא סופק לאחר תום מועד זה, יהיו הלקוחות רשאים לבטל את ההזמנה. ולקבל את מלוא כספם חזרה בניקוי עמלת סליקה של 5%.

ליישובים דרומית לבאר שבע, צפונית לחיפה ויישובים מעבר לקו הירוק-יתווסף זמן אספקה של עד 30 ימי עסקים.

2. הובלת ריהוט

  • הלקוחות יישאו, בנוסף לתשלום עבור הריהוט, גם בעלות הובלתו על ידי החברה, לפי המחירים שייקבעו לאחר השלמת ההזמנה.
  • במקרים בהם ניתן להכניס את הריהוט לבית הלקוחות אך ורק באמצעות מנוף, עלות שכירתו של המנוף תחול על הלקוח.
  • בבניינים בהם אין מעלית, הלקוחות יישאו בתשלום נוסף של 50 ₪ לכל קומה נוספת מעל לקומה שנייה.
  • החברה לא תהיה אחראית לכל נזק שייגרם לריהוט, אם הובל בהובלה מטעם הלקוחות.
  • היה והריהוט הנרכש דורש הרכבה בבית הלקוחות, החברה לא תהיה אחראית לכל פגם שייגרם לריהוט, אם הרכבתו לא תתבצע בידי נציג מוסמך מטעם החברה.
  • התשלום בגין משלוח עד הבית לא כולל את הרכבתו.
OLY
Logo
Call Now Button
Shopping cart